این متن توافق‌نامه‌ای است بین شما و شرکت آروین سامانه پرداد با نام تجاری راهکاری شریف. استفاده ازخدمات سایت‌های راهکارهای شریف منوط به توافق شما با این قوانین صورت می‌گیرد. لطفا قوانین درج شده در این صفحه را قبل از استفاده از سایت با دقت مطالعه کنید. با استفاده شما از امکانات سایت‌های ما این چنین در نظر گرفته خواهد شد که شما با قوانین راهکارهای شریف بدون شرط موافقت کرده‌اید.

اگر شما با هر یک از این قوانین موافقت ندارید می‌بایست استفاده از این سایت را متوقف کنید. لطفا توجه داشته باشید عدم رعایت قوانین ممکن است منجر به بسته شدن تمام یا بخشی از حساب کاربری و یا سرویس‌های شما شود.

قوانین راهکارهای شریف تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین‌المللی ناظر بر سرویس‌های قابل ارائه راهکارهای شریف و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، راهکارهای شریف حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند و نسخه قوانین بروز شده را از طریق همین صفحه در وب‌سایت راهکارهای شریف در دسترس عموم خواهد بود. هر تغییری در مقررات و قوانین این توافق نامه بلافاصله از نظر مسئولان سایت لازم الاجرا است و عذر کاربران در صورت عدم آگاهی آنها از این تغییرات، به هیچ وجه پذیرفته نیست.

شما منحصرا مسئول محتوا و یا هر اطلاعات دیگری که در راهکارهای شریف و نرم‌افزارهای ساخته شده با اپلیکیشن ساز، قرار می‌دهید و یا از طریق سامانه پیام کوتاه ارسال می‌کنید و یا در وب‌سایت‌تان منتشر می‌کنید هستید. راهکارهای شریف فقط به عنوان ابزاری برای انتشار محتوای کاربران عمل می‌کند. اما انتشار و ثبت تمامی محتویاتی که کاربران قرار می‌دهند را تضمین نمی کند. راهکارهای شریف این حق را برای خود محفوظ می‌دارد ولی خود را ملزم نمی‌کند که محتویاتی که مغایر با قوانین سایت یا شئونات اخلاقی، تهدیدی برای کسب‌وکار یا سابقه سایت و موارد مشابه را از سایت حذف کند.

برای استفاده از امکانات سایت راهکارهای شریف و داشتن حساب کاربری می‌بایست ثبت نام کنید. شما موافقت می‌کنید در فرم ثبت نام، فرم ویرایش پروفایل و در تمامی فرم‌هایی که در سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد، اطلاعات درست، دقیق و کامل قرار دهید.

تمامی فروش نرم‌افزارهای موبایل راهکارهای شریف به صورت آنلاین (از طریق وب‌سایت راهکارهای شریف) می‌باشد و در صورت خرید به شیوه‌های دیگر تیم راهکارهای شریف هیچگونه تعهدی در مقابل خریداری ندارد.

درج موارد زیر در نرم‌افزار‌ها تخلف محسوب می‌شود و انتشار آن در اپلیکیشن‌های ساخته شده با اپلیکیشن ساز راهکارهای شریف ممنوع است:

  • هرگونه مطلب که بر اساس قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران مشمول عنوان جرم شود. (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می‌باشد)
  • هرگونه مطلب که بر خلاف عفت عمومی و یا هنجارهای متعارف جامعه باشد و یا به گونه‌‏ای اهانت به مقدسات دینی ادیان قانونی یاد شده در قانون اساسی بشود
  • هرگونه مطلب که به واسطه‌ی آن به اشخاص حقیقی یا حقوقی تابع کشور جمهوری اسلامی ایران توهین و یا افترا شود
  • لینك دادن به موسیقی‌‏ها و فیلم‏‌های غیرمجاز و تبلیغ برای روش‏‌های ناسالم كسب درآمد از طریق اینترنت (سیستم‌های هرمی) و فیلترشكن‌ها
  • اطلاعات نادرست یا ناقص، ویروس و یا برنامه‌ای که منجر به تخریب، آلودگی، پایین آمدن امنیت سرور و اختلال در عملکرد آن و… گردد
  • استفاده غیرمجاز از فیلم، موسیقی، و عکس‌هایی که مالکیت معنوی آن متعلق به دیگران است (در صورت شکایت صاحب اثر قابل پیگرد قانونی می‌باشد)
  • ارسال یا اجرای فایل‌های اجرایی مانند و نه محدود به فایل‌هایی با پسوند exe , com , bat , vbs و امثال‌هم. در صورت وجود این فایلها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می‌شود و با خریدار بر طبق قانون برخورد می گردد
  • استفاده از برنامه‌های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویس‌های دیگر راهکارهای شریف و سایر خریداران گردد.
  • وجود فایلهای حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری
  • ارسال هرزنامه (Spam) عمدا و یا سهوا (ملاک، گزارش Spamcop یا سایت‌های مشابه، دیتاسنتر محل قرارگیری سرور و یا بررسی تیم فنی راهکارهای شریف می‌باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد
  • گزارش فنی راهکارهای شریف و یا IDC که سرور میزبانی در آن می‌باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون راهکارهای شریف
  • انجام فعالیت‌هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات راهکارهای شریف به خریدار و یا سایر خریداران گردد
  • استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم‌های اشخاص ثالث
  • عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس
  • در صورتی که محتوای اپلیکیشن نیازمند تایید مراجع بالاتر باشد، خریدار موظف است مجوزهای مربوطه را کسب کند

در صورت مشاهده هرگونه تخلف ‍راهکارهای شریف می‌تواند حساب کاربری، اپلیکیشن یا شماره پیامک متخلف را مسدود کند و در صورت خسارت به اعتبار یا کاربران راهکارهای شریف این مورد از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

پیشنهاد می‌گردد حتی‌الامكان در صورت استفاده از منابع در متون با ذكر منبع ضمن ارج نهادن به حقوق معنوی دیگران، باعث افزایش اعتبار سایت و اپلیکیشن خود شوید.

راهکارهای شریف این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که حساب‌های غیر فعال (حسابی که کاربر بیش از ۱۸۰ روز وارد آن نشده باشد یا حسابی که بیش از ۳۰ روز وضعیت حساب منفی یا تسویه نشده داشته باشد) را مسدود کند.

محتوای سایت راهکارهای شریف، مانند متن، گرافیک، نرم افزار، تصاویر، آرم و لوگو متعلق به سایت راهکارهای شریف می‌باشد و تمام حقوق برای سایت راهکارهای شریف محفوظ است. استفاده از آن ها بدون اجازه مجاز نمی‌باشد و ممکن است به حذف نرم‌افزار، یا حساب کاربری منجر شود.

در صورت بروز هرگونه خرابکاری توسط اشخاص و یا روبات‌های هرزه‌نویس، تیم راهکارهای شریف مختار به مسدودکردن آدرس آی‌پی مبدا است. در صورتی که آی‌پی شما به اشتباه در لیست محدودیت قرار گرفت، می‌توانید مشکل را با ما در میان بگذارید.

سوء استفاده از امكانات سایت جهت كسب منافع شخصی خلاف قوانین سایت تلقی می‏گردد.

راهکارهای شریف سعی میکند در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های پشتیبانی رسیدگی کند. حداکثر مدت لازم برای پاسخگویی به درخواست‌های خرید و پشتیبانی بین یک تا سه روز کاری می‌باشد.

حذف اطلاعات

طبق این توافقنامه شما توافق می‌کنید که راهکارهای شریف این حق را دارد که به صلاحدید خودش اقدام به حذف اطلاعات شما به هر دلیلی نماید. این دلایل می تواند شامل این موارد باشد: چنانچه شما از این سرویس سو استفاده داشته باشید، به این توافقنامه پایبند نبوده و در صورت اعتراض، تجاوز به حقوق افراد و مواردی از این قبیل. همینطور شما بر این موضوع توافق می‌نمایید که ممکن است قطع دسترسی شما به این سرویس و یا مسدود شدن حساب کاربری‌تان بدون اطلاع قبلی باشد و اینکه ممکن است راهکارهای شریف با مسدود کردن حساب کاربری شما کلیه اطلاعات و فایل‌های مرتبط با شما را حذف نماید.

جبران خسارت ایجاد شده توسط کاربران

هر گونه استفاده از راهکارهای شریف که باعث مشکل و اختلال در سایت، سرور و… می‌شوند کاملا ممنوع بوده و در صورت مشاهده و اطلاع سرویس مورد نظر مسدود می‌گردد.

شما بر طبق این توافقنامه موظف هستید که از حقوق سایت ما در مقابل تعرضاتی که ممکن است متوجه سایت ما باشد دفاع کنید. این تعرضات ممکن است در طی استفاده شما از سایت ما توسط اشخاص ثالث دیگری اتفاق بیفتد و یا از فایل‌هایی که شما بر روی سایت ما انتشار می‌دهید ناشی شود. به هر حال ما این حق را از پیش برای خود محفوظ نگه داشته‌ایم که موضوعاتی را که به نحوی به جبران خسارت از جانب شما محدود می‌شود را کنترل نماییم. در اینصورت ما هیچ عذری در مقابل وظیفه جبران خسارت از جانب شما را نمی‌پذیریم.

به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از داده‌ها و فایل‌ها با خود خریداران بوده و همه خریداران می‌بایست پشتیبان کلیه داده‌های مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای راهکارهای شریف نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ، راهکارهای شریف در این زمینه هیچگونه مسئولیتی ندارد.

راهکارهای شریف حق انجام تغییرات فنی، سخت‌افزاری، نرم‌افزاری یا شبکه‌ای را در سرویس‌های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می‌دهد راهکارهای شریف موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب سایت راهکارهای شریف، پورتال کاربران یا پورتال پشتیبانی و یا ارسال خبرنامه به آدرس Email خریداران اطلاع‌رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید.

راهکارهای شریف مسئولیتی نسبت به بروزرسانی سرویس‌ها و ابزارک‌های اپلیکیشن ساز و یا ماژول‌های سامانه پیامک برای کاربر ندارد.

راهکارهای شریف موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده‌ها و نرم‌افزارهای موجود در سرویس خریدار می‌باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

راهکارهای شریف می‌تواند اپلیکیشن‌های منتخب و برتر ساخته شده با اپلیکیشن ساز راهکارهای شریف را در بخش گالری اپلیکیشن‌ها در وب‌سایت راهکارهای شریف منتشر کند.

درصورت عدم رعایت قوانین، راهکارهای شریف حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر راهکارهای شریف می‌باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

قوانین و مقررات اختصاصی پیامک

  • محتوای پیام ارسالی می‌بایست با هر یک از اصول پنج‌گانه زیر مطابقت داشته باشد:
    ۱. با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته و در تضاد نباشد
    ۲. باعث تشویش اذهان عمومی نگردد
    ۳. مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد
    ۴. به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب نرساند
    ۵. با سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت نداشته باشد
  • راهکارهای شریف حق دارد در صورت لزوم و یا بنا به درخواست مراجع قانونی و بازرسی مطابق ضوابط آشکار نمودن پیام‌ها و مسدود نمودن آن‌ها قبل از ارسال به کاربران اقدام نماید
  • مشترک در ارسال پیام‌های تجاری نباید از Header‌های فریبنده جهت مخفی نمودن هویت فرستنده استفاده نماید و همچنین نباید از عناوین موضوعی اشتباه یا گمراه‌کننده استفاده نمایند
  • مشترک موظف به رعایت قوانین دولت الکترونیک از قبیل قوانین امنیتی اینترنت، قوانین امنیتی سیستم‌های اطلاعاتی کامپیوتر PRC و قوانین محرمانگی اینترنت می‌باشد
  • مشترک موظف است رکوردهای استفاده از موضوع قرارداد را تا ۳ ماه نگهداری نماید و طبق درخواست شرکت به وی ارائه نماید
  • مشترک نباید نسبت به ارسال پیام‌های تجاری ناخواسته بدون رضایت قبلی دریافت کننده اقدام کند، و مسئولیت ارسال هرگونه پیام تجاری برای کاربران بدون رضایت قبلی آنها به عهده مشترک می‌باشد
  • کلیه گزارش‌ها و رکوردهایی که از طرف مشترک به شرکت ارائه می‌شود باید به شکل الکترونیکی و نرم‌افزاری‌باشد
  • چنانچه قانون برای فرستندگان پیام‌های ناخواسته در صورت عدم رضایت گیرندگان جریمه‌های پیش‌بینی نماید، مشترک متعهد به پرداخت جریمه‌ها در صورت نقص قانون می‌باشد
  • مشترک متعهد می‌باشد کلیه قوانین مصوبه که ممکن است در آینده برای ارسال پیام‌های ناخواسته وضع گردد اجرا نماید
  • برای پیام‌های ناخواسته چنانچه کاربر دریافت‌کننده متحمل پرداخت شارژ (Receiving Party Pays) شود، مشترک متعهد به جبران آن می‌باشد
  • مشترک باید محدودیت‌های شبکه و SMS-Center را در ارائه سرویس‌ها در نظر بگیرد
  • مشترک موظف است، درصورت خواست شرکت، میزان و حجم ترافیک ناشی از هر سرویس و ظرفیت مورد نیاز به صورت حداقل و حداکثر را در بازه‌های مختلف زمانی در طول روز و در روزهای مختلف هفته به شرکت اعلام نماید
  • مسؤلیت آثار سوء ناشی از ارسال پیام‌های مشترک برای مشتریان و جبران خسارت در مقابل کلیه دستگاه‌های بازرسی و نظارتی، به عهده مشترک می‌باشد
  • مشترک باید تعداد و نوع سرویس‌های مورد ارائه خود و گزارشات آماری و ترافیکی مربوط به آنها را، به ازای هر سرویس، طبق درخواست شرکت در اختیار وی قرار دهد
  • مشترک موظف به رعایت ضوابط، استانداردها و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار و یا سایر سازمان‌ها که به شکل اطلاعیه در پنل پیامک از طرف شرکت به مشترک ابلاغ می‌شود، می‌باشد
اپلیکیشن‌ساز