طراحی اپلیکیشن اختصاصی!

برای حمایت از کسب‌وکارهای ایرانی در دوران کرونا و فشارهای شدید اقتصادی ما تصمیم به تولید اپلیکیشن‌های اختصاصی اندرورید و iOS با کمترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت گرفته‌ایم.

 

اینجا کلیک کنید

برای شما چه می‌کنیم؟

در این طرح شما برای اپلیکیشن‌های خود نیازی به تهیه سرور و تیم فنی برای توسعه و پشتیبانی فنی اپلیکیشن ندارید. تمام این کارها توسط ما انجام می‌شود.

قیمت اپلیکیشن در این طرح از ۱۵ میلیون تومان شروع می‌شود، برای دریافت قیمت دقیق فرم انتهای همین صفحه را پر کنید.

در کمتر از ۱۵ روز اپلیکیشن اختصاصی شما رو طراحی می‌کنیم!

فرصت رو از دست نده و از شرایط بد فضای کسب‌وکار سنتی به فضای بدون مرز آنلاین مهاجرت کن

مراحل طراحی اپلیکیشن به چه صورت هست؟

در چهار مرحله‌ی ساده اپلیکیشن شما ساخته میشه!

ثبت سفارش

سفارش خود را آنلاین و بدون مراجعه حضوری با پر کردن فرم انتهای همین صفحه ثبت کنید.

ارسال اطلاعات

بعد از ثبت سفارش، ما با شما تماس میگیریم و اطلاعات مورد نیاز رو از شما دریافت می‌کنیم

طراحی اپلیکیشن

ما اپلیکیشن رو برای شما طراحی می‌کنیم و تمام کارهای فنی مورد نیاز رو انجام میدیم.

و تمام

با یک کنترل پنل حرفه‌ای اپلیکیشن‌تون رو مدیریت کنید و هر تغییری لازم بود در اپلیکیشن اعمال کنید.

چرا ما اعتقاد داریم برای اینکه برند خودتون رو در فضای مجازی تثبیت کنید نباید فقط به شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، مثلا اینستاگرام و تلگرام وابسته باشید؟

۱. چون صاحب‌خونه شما (اینستاگرام، تلگرام و …) هر موقع تصمیم بگیره می‌تونه شما رو از خونه خودش بندازه بیرون! آره به همین راحتی، می‌تونه بلاک‌تون کنه. مثل همین هفته‌های اخیر که کلی از صفحات فروشگاه‌ها بلاک شدن.

۲. یا فرض کنید همسایه شما خوشش نمیاد شما اونجا زندگی کنید، مثل دنیای واقعی نیست، همسایه‌تون با یک دکمه شما رو می‌ندازه بیرون از خونه. می‌پرسید یعنی چی؟ می‌گم، یعنی دادستان، قاضی، قوه قضاییه، وزارت ارتباطات و … به راحتی با فیلتر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی همه زحمات شما رو از بین می‌برند! اون همه کانال تلگرام و پیج اینستاگرام که حذف شد یا قطعی اینترنت که توی دی ماه ۹۸ اتفاق افتاد رو که هنوز یادته؟

۳. حالا چطوری باید صاحب‌خونه بشیم؟ کاری نداره، با طراحی یک اپلیکیشن شما می‌تونید یک خونه خوب و خوشکل برای خودتون توی اینترنت داشته باشید. فقط باید حواستون باشه یا باید خودتون خونه‌تون (اپلیکیشن) رو بسازید یا باید از یک بساز بفروش (شرکت) مطمئن خونه بخرید و حواستون به این بساز بندازهای توی بازار باشه!

ساده‌ترین و پیش پا افتاده‌ترین چیزی که شما با اپلیکیشن به دست میارید آمار دقیق از فروش و پرداخت‌ها هست که هرگز در شبکه‌های اجتماعی ندارید! و برای تهیه لیستی خیلی ساده‌تر باید کلی چیز بلد باشید، مثل حسابداری، اکسل و … که همه اینها در اپلیکیشن‌ساز به صورت اتوماتیک و رایگان براتون به صورت لحظه‌ای تولید میشه.

این روزها چه در تلگرام، چه در اینستاگرام، چه در سایت و یا در اپلیکیشن کسانی موفق به فروش محصولات و خدمات خود می‌شوند که در زمینه کاری خود تولید محتوای مناسب می‌کنند. وقتی به کمک ابزارهای مختلف و با کاهش کارهای بیهوده از وظایف روزانه خود کم کنید و فروش خود را افزایش دهید از زمان‌تان می‌توانید برای تولید محتوا و جذب مخاطب و فروش بیشتر محصولات و خدمات‌تون استفاده کنید.

برنده اصلی کسی هست که از هوش خود استفاده کنه و زیرکانه و به موقع موقعیت‌های درست را تشخیص دهد و قبل از اشباع شدنِ بازار، خود را به مخاطبان هدف خود بشناساند.

شما می‌تونید با طراحی یک اپلیکیشن موبایل که تمام محصولات‌تون رو توی اون معرفی می‌کنید بدون واسطه به تمام ایران کالاهای خودتون رو بفروشید و رایگان از طریق نوتیفیکیشن پیام‌های تبلیغاتی به مشتریانتون ارسال کنید.

درخواست مشاوره رایگان

بعد از تکمیل فرم ما با شما تماس خواهیم گرفت

مشاوره

"*" indicates required fields