۴ روش برای ایجاد محتوای معتبر در بازاریابی محتوایی

۴ روش برای ایجاد محتوای معتبر در بازاریابی محتوایی

تولید محتوای بی‌نظیر و منحصربه‌فرد در میان صدها مطلبی که روزانه کسب‌وکارها و نویسندگان مختلف تولید و منتشر می‌کنند کار آسانی نیست.

در حقیقت شما باید برای تولید محتوای خوب زمان کافی صرف کرده و به تحقیق و تفکر درباره موضوع آن محتوا بپردازید.
چون نویسندگان دیگری هم هم‌زمان با شما در حال تولید محتوا در آن حوزه مشترک هستند. علاوه بر این اگر بخواهید محتوای معتبری تولید کنید اینکه شما فقط یک‌بار یک محتوای عالی تولید کنید کافی نیست بلکه روند تولید محتوا را باید به‌صورت مداوم ادامه دهید.
اگر شما نویسنده یک وبلاگ و یا نویسنده مقاله به هدف بهینه‌سازی وب‌سایت یا وبلاگتان برای موتورهای جستجو هستید بهتر است این ۴ روش را بدانید. این نکات شمارا در ایجاد محتوای معتبر و جذاب کمک خواهد کرد حتی اگر شما درزمینهٔ تولید محتوا تازه‌کار هستید.

ادامه مطلب
۸ دلیل برای طراحی اپلیکیشن موبایل برای مدارس

۸ دلیل برای طراحی اپلیکیشن موبایل برای مدارس

تلفن‌های هوشمند جایگاه ویژه‌ای درجهان امروز پیداکرده‌ و اپلیکیشن‌های مختلف تبدیل به بخشی از زندگی روزمرۀ کاربران شده‌اند؛ بنابراین یک فرصت استثنایی در اختیار مدارس است. مدارس با ساخت یک برنامۀ زیبا و کاربردی می‌توانند اخبار، اطلاعات و خدمات مدرسه را مستقیماً از طریق تلفن همراه در اختیار دانش‌آموزان و اولیا قرار دهند و به‌این‌ترتیب رابطه‌ای بهتر را با آن‌ها رقم بزنند.

ادامه مطلب
دیروز تا امروز، وب سایت از چند خط کد تا CMS

دیروز تا امروز، وب سایت از چند خط کد تا CMS

تکنولوژی جوانی که تنها ۲۶ سال سن دارد قسمت بزرگی از زندگی روزمره همه ما را فراگرفته است و به‌سرعت در حال پیشرفت است و وارد تمامی جنبه‌های زندگی ما شده است. طراحی وب‌سایت در سال ۱۹۹۱ متولد شد. این تکنولوژی خوش‌قدم، نتیجه پروژه tim berners بر روی پروژه ابرمتن است. شاید برای بسیاری از ما اولین صفحات وب غیرقابل‌تصور باشد. صفحاتی که روی مرورگرهایی مشاهده می‌شد که تنها شامل چند خط متن خام بودند. پس از ۲ سال توسعه‌دهندگان توانستند مرورگرهایی باقابلیت موزاییک تولید کنند.

ادامه مطلب
۵ ویژگی محتوای خوب و موثر در فرایند بازاریابی دیجیتال

۵ ویژگی محتوای خوب و موثر در فرایند بازاریابی دیجیتال

پیش‌تر در مقاله “چرا محتوا پادشاه است؟” به این پرداختم که امروزه کسب‌وکارها برای ارتقای جایگاه خود در دنیای دیجیتال به بازاریابی از طریق تولید محتوا روی آورده‌اند. امروز در این مقاله به این خواهیم پرداخت که محتوایی که در فرایند بازاریابی دیجیتال تولید می‌کنید چه...

ادامه مطلب
اپلیکیشن موبایل چه کاربردی در رستوران، فست‌فود و کافه دارد؟

اپلیکیشن موبایل چه کاربردی در رستوران، فست‌فود و کافه دارد؟

امروزه خیلی از کسب‌وکارها وارد بازاری رقابتی شده‌اند، ازجمله رستوران‌ها و فست‌فودها که بازار رقابتی بسیار سختی دارند.رقابت در بازار گیلان خیلی هم سخت‌تر است، چون از روزی که در سال ۱۳۹۴ رشت به‌عنوان شهر خلاق غذا در یونسکو شناخته‌شده رستوران‌های زیادی با استاندارهای...

ادامه مطلب
چرا محتوا پادشاه است؟

چرا محتوا پادشاه است؟

از ابتدای خلقت، بشر همواره در حال آموختن است و همیشه کسانی بوده‌اند که علاقه‌مند باشند تا اندوخته‌هایشان را به دیگران انتقال دهند چه آن‌ها که سنگ‌نگاره‌ها را در هزاران سال پیش به وجود آورده‌اند و چه آن‌ها که امروزه محتوای تولیدشده را از طرق مختلف به مردم انتقال...

ادامه مطلب
در زمان طراحی وب‌سایت پزشکی توجه به چه نکاتی ضروری است؟

در زمان طراحی وب‌سایت پزشکی توجه به چه نکاتی ضروری است؟

اگر شما یک پزشک هستید، فرقی نمی‌کند یک پزشک تازه‌کار یا یک پزشک متخصص و دارای برند شخصی معتبر، شما باید وب‌سایتی حرفه‌ای و مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا داشته باشید زیرا طراحی یک سایت پزشکی خوب در موفقیت شما تأثیر مهمی خواهد داشت. بیمارها با جستجو در اینترنت با شما...

ادامه مطلب
به بهانه روز جهانی پشتیبان گیری، امروز از اطلاعات‌تان پشتیبان تهیه کنید

به بهانه روز جهانی پشتیبان گیری، امروز از اطلاعات‌تان پشتیبان تهیه کنید

بسیاری از مردم شاید اسم روز جهانی پشتیبان گیری را نشنیده‌اند. جالب است بدانید طبق آمار ۹۴% وب سایت‌هایی که اطلاعات آن‌ها از دست رفته است، دو سال می‌شود که از اطلاعاتشان Backup تهیه نکرده‌اند! همچنین امروزه زندگی ما و اطلاعات ما در دنیای دیجیتال نگه داری می‌شود....

ادامه مطلب
چرا کسب‌وکار شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد؟

چرا کسب‌وکار شما به بازاریابی محتوا نیاز دارد؟

بازاریابی محتوا بیشتر از اینکه یک شعار باشد بخشی اساسی از استراتژی بازاریابی است. امروزه خریداران انتظار محتوایی خلاقانه، مرتبط و متقاعدکننده از برندهایی که برایشان مهم هستند دارند. بازاریابی محتوا، این انتظار را برآورده می‌کند که با تولید محتوای ارزشمند و بهینه‌سازی...

ادامه مطلب
مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا برای کسب‌وکارها

مزایا و چالش‌های بازاریابی محتوا برای کسب‌وکارها

اساس موفقیت استراتژی‌های بازاریابی درون‌گرا ارائه مستمر محتوای باکیفیت است. بدون محتوا چیزی برای بهینه‌سازی یا انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی وجود ندارد. بازاریابی درون‌گرا یا Inbound Marketing چیست؟ بازاریابی درون‌گرا در یک تعریف به معنی جلب‌توجه و جذب مشتریان...

ادامه مطلب

خودت اپلیکیشن خودت رو بساز و بذار توی بازار!

خودت اپلیکیشن خودت رو بساز و بذار توی بازار!