در اینترنت صاحب‌خانه شوید!

درباره ما

ما از سال ۱۳۸۴ فعالیت‌مان را در زمینه طراحی، تولید و ارائه راهکارهای مبتنی بر نرم‌افزارهای تحت وب آغاز کردیم و در سال ۱۳۸۹ شرکت آروین سامانه پرداد را به ثبت رساندیم و در حال حاضر با تقویت توان فنی و دانش خود در حوزه مدیریت کسب‌وکار توانسته‌ایم محصولات و خدماتی ارزش‌آفرین به مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ارائه کنیم.

 

تماس با پشتیبانی در واتس‌اپ

در اینترنت صاحب‌خانه شوید!

6 شهریور 1397

امروز در نظر دارم به این سؤال جواب بدم «کسی که کانال تلگرام و پیج اینستاگرام داره اصلاً چه نیازی هست که وب‌سایت هم داشته باشه؟»

اجازه بدید فضای اینترنت رو یک شهر تجسم کنیم. وب‌سایت شما در این شهر مثل یک ملک مثلا خونه، دفتر کار یا مغازه هست و شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان‌ها و موتورهای جستجو خیابان و کوچه‌هایی هستن که مردم رو به ملک شما می رسونن.

در این شهر خیابون اصلی که عریض‌تر و گسترده‌تر از همه خیابون‌ها هست همون موتور جستجوی گوگل هست و کوچه‌ها و خیابون‌های فرعی شهر هم شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها هستند، مثلا اینستاگرام و تلگرام. شهروندها یا همون کاربران اینترنت با گذر از خیابون‌ها و کوچه‌ها به املاک مختلف سر میزنن. در این شهر هرچقدر که توجه بیشتری به خونه‌تون داشته باشید و خونه‌تون توی دید باشه می تونید مهمون‌های بهتری رو از طریق خیابونها و کوچه ها به منزل خودتون دعوت کنید.

لازمه‌ی دعوت مهمون به خونه‌تون اینه که شما حتما در این شهر خونه (وب‌سایت) داشته باشید. خونه‌ای که مالکش باشید و به خیابون اصلی (گوگل) راه داشته باشه تا هر وقتی به هر دلیلی اگر شهرداری کوچه‌ها رو بست (مثل فیلتر تلگرام یا مسدود شدن پیجتون توسط اینستاگرام و … ) یا کلا اون کوچه رو تخریب کردند (مثل بسته شدن گوگل ریدر و فرندفید و …) شما خونه‌ای داری که از خیابون اصلی مردم می‌تونن مهمونی بیان پیشتون.

فکر می‌کنم تا اینجا کلیات رو گرفته باشید. بله شما در تلگرام و اینستاگرام که نقش کوچه و خیابون‌های شهر رو دارند نمیتونید زندگی کنید و هرلحظه به هر دلیلی مثل فیلترینگ و یا مسدود شدن حساب اینستاگرامتون و… تن و بدنتون بلرزه. باید توی این شهر خودتون صاحبخانه باشید.

اگه یه روزی اون کلبه کوچیکی که گوشه خیابون اینستاگرام درست کردید به هر دلیلی در دسترس نباشه تمام محتوایی که در طول سال‌ها براش زحمت کشیدین و تولید کردین به‌راحتی آب خوردن از بین میره.

حالا باید تصمیم بگیرید که میخواهید صاحب خانه ای در یک برج شوید که از همه جای شهر دیده بشه و یا صاحب خانه‌ای کوچک در دورترین نقطه شهر. اگر وب‌سایت خوب و استانداردی داشته باشید و محتوای مفیدتر و دست‌اول انتشار بدید داخلش خیابون اصلی (گوگل) همه رو به سمت خونه شما هدایت میکنه و این خونه می تونه براتون مثل یک برج باشه که از همه جای شهر دیده میشه در غیر اینصورت اگر فقط یک وب‌سایت داشته باشید و بهش رسیدگی نکنید مثل اینه که یک خونه کوچک در دورترین نقطه شهر دارید که حتما باید برید جلوی درش تا دیده بشه (حتما باید آدرس سایت رو در مرورگر وارد کنید تا بتونید به سایت دسترسی داشته باشید).

در واقع وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها در کنار هم می‌توانند بهترین نتیجه را برای شما و کسب‌وکارتان داشته باشند و باعث بشن شما یک صاحبخانه معتبر در شهر شناخته بشید.

وجود هرکدوم نقض‌کننده دیگری نیست. شما با شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایتان درواقع کار معرفی و بازاریابی‌تان را انجام می‌دهید و مخاطب را به وب‌سایت هدایت و فروش را در وب‌سایت نهایی می‌کنید.

در همین راستا حتما مقاله «جای پای برندتان را در دنیای مجازی با وب‌سایت محکم کنید» را هم بخوانید.
شما چه تصمیمی می‌گیرید؟ شما کدام را انتخاب می‌کنید؟
مستأجر و کارتن خواب ماندن را یا صاحب‌خانه شدن را؟
مثل برج بودن را یا یک خانه کوچک در دورترین نقطه شهر؟

0 نظر

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *