خانه‌به‌دوشی بسه، شما باید صاحبخانه شوید!

شما در اینستاگرام و تلگرام و ... مستاجر و همیشه خانه‌به‌دوش هستید

با در اختیار داشتن یک وب‌سایت مناسب و کارا می‌توانید در ابعاد وسیع‌تری با مشتریان خود در ارتباط باشید و خدمات خود را به صورت آنلاین نیز به آنها ارائه دهید و برخلاف شبکه‌های اجتماعی که شما مستاجر آنها هستید و هر زمان اراده کنند شما رو مسدود خواهند کرد و یا هر زمان مسئولین از شما صیانت کنند! دسترسی شما قطع خواهد شد، وب‌سایت شما ملک شخصی شما در اینترنت است و مسدود کردن آن کاری غیر ممکن است.

 

اگر وب‌سایت ندارید، بین رقبا، در قعر جدول هستید!

وب‌سایت استاندارد عامل تمایز شما در بین رقبا

با مستاجری در اینستاگرام به زودی مجبور خواهید شد مثل اسباب‌کشی از تلگرام، از اینستاگرام هم اسباب کشی کنید و کسب‌وکارتان همیشه خانه‌به‌دوش است

بزرگترین مشکلات فروش در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم‌های تبلیغات و بازاریابی برای کسب‌وکارها است اما به عنوان یک فروشگاه عملکردی ناقص و غیرقابل اعتماد دارد که در ادامه چند ایراد فروش در اینستاگرام را با هم بررسی می‌کنیم

عدم امکان جستجو

مشتری احتمالی شما نمی‌تواند در بین محصولات شما جستجو کند و با جستجوی کلمه کلیدی محصول مورد نظر خود به راحتی به پیج رقبای شما هدایت میشه و این مشتری دو دستی تقدیم به رقبا می‌شود!

ریسک همیشگی از دست دادن

همواره در معرض ریسک از دست دادن تمام کسب‌وکار آنلاین‌تان هستید. اینستاگرام هر لحظه ممکنه سرویس‌دهی به ایران را متوقف کند و یا طرح صیانت در چشم به هم زدنی تلاش‌های شما را بر باد خواهد داد!

عدم امکان پرداخت آنلاین

مشتری برای واریز وجه باید از شما شماره حساب دریافت کند و پس از واریز وجه برای شما فیش ارسال کند و شما اصالت فیش را بررسی کنید که تقلبی و ساخته نرم‌افزارهای رسیدساز جعلی نباشد.

عدم امکان تغییر محصولات

فرض کنید یکی از محصولات شما بسیار لایک و کامنت دارد و در اکسپلور  نمایش داده می‌شود، رنگ موجود محصول مورد نظر تمام شده، برای تغییر رنگ راهی ندارید و باید پست جدید منتشر کنید، یعنی همه تلاش‌ها از نو!

عدم امکان کنترل مشتریان

در اینستاگرام اگر مشتری شما را آنفالو کند شما هیچ راه ارتباطی با او نخواهید داشت و برای همیشه مشتری را از دست خواهید داد. همچنین شما هیچ راهی برای پیدا کردن مشتریان از بین فالوورهایتان ندارید.

عدم تطابق با نیازهای کسب‌وکار

همیشه باید بر اساس امکانات اینستاگرام، کسب‌وکارتان را طراحی کنید، اگر برای فروش یا معرفی محصولات به امکانی نیاز داشته باشید شما باید آن امکان را فراموش کنید و از امکانات موجود اینستاگرام استفاده کنید.

راهکار چیست؟

چطور با بودجه کم می‌توانید وب‌سایت داشته باشید؟

اکثر مدیران کسب‌وکارها می‌دانند که راه حل نهایی برای رونق دادن به کسب‌وکار آنلاین‌شان طراحی یک وب‌سایت است اما یک مانع بزرگ با عنوان بودجه کم بر سر راه‌شان است. مانعی که ما با ارائه خدمت جدید وب‌سایت‌های شاهکار این مانع را از میان برداشته‌ایم. ما راهکاری طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که شما بدون اینکه نیاز به صرف هزینه زیاد داشته باشید یک وب‌سایت تمام عیار داشته باشید.

ما در طرح وب‌سایت‌های شاهکار چندین قالب استاندارد و حرفه‌ای از پیش طراحی شده را در اختیار شما قرار می‌دهیم که یکی از آنها را انتخاب کنید و خیلی سریع، ارزان و استاندارد یک وب‌سایت تمام عیار خواهید داشت که به کسب‌وکار آنلاین‌تان رونق خواهد داد و در بین رقبایتان متمایز خواهید بود. این راهکار بهترین راهکار در ۱۷ سال تجربه کاری ما در حوزه طراحی وب‌سایت است و بسیاری از کسب‌وکارهای بین‌المللی از این راهکار برای وب‌سایت‌شان استفاده می‌کنند. ما برای سایت خودمان هم از یکی از همین قالب‌ها استفاده می‌کنیم. نسخه‌ای که برای خودمان و هزاران مشتری‌مان کار کرده را به شما هم پیشنهاد می‌کنیم.

برخی از امکانات وب‌سایت‌های شاهکار

محدودیت کار با شرکت‌های طراحی سایت را فراموش کنید، ما نامحدود در خدمت شما هستیم

کنترل پنل فارسی

شما مثل تایپ کردن یک متن می‌توانید وب‌سابت خود را مدیریت کنید، بدون کوچکترین دانشی در مورد طراحی و برنامه‌نویسی وب‌سایت. همه چیزی که شما نیاز دارید را در قالب یک کنترل پنل قدرتمند تصویری و به زبان فارسی برای شما آماده کرده‌ایم.

کسب بهترین نتایج در گوگل

در سایت شما تمامی موارد مرتبط به SEO یا همان بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو را انجام داده‌ایم و با انتشار منظم و استاندارد محتوای مرتبط می‌توانید نتایج خوبی در جستجوی کاربران به دست آورید. پی‌ریزی وب‌سایت شما را کاملا استاندارد انجام می‌دهیم.

استاندارد در موبایل، لپ‌تاپ و ..

سایت شما را به صورت کاملا واکنش‌گرا یا Responsive طراحی می‌کنیم تا به بهترین و مناسب‌ترین روش در انواع ابزارها، از جمله انواع موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی با هر سایزی نمایش داده شود.

فونت استاندارد قانونی

ما در وب‌سایت شما از فونت‌های استاندارد و مدرن ایران یکان، ایران، ایران سنس، کلمه، دانا و … استفاده می‌کنیم که همه این فونت‌ها را با مجوز قانونی استفاده برای شما خریداری می‌کنیم.

انتشار هر نوع محتوایی

می‌توانید هر نوع محتوایی از جمله متن، عکس، ویدئو و … را تنها با چند کلیک به سایت خود اضافه کنید و صفحات مورد نظر خود را طراحی کنید. انتشار محتوا صرفا با چند کلیک در سایت شما قابل انجام است. تمام ابزارها و امکانات را قبلا برای شما طراحی کردیم.

بدون هزینه پنهان

هیچ هزینه پنهانی به عنوان پشتیبانی و آموزش و تامین امنیت و … در شرکت ما وجود ندارد. همه‌ی هزینه‌ای که برای وب‌سایت‌تان می‌کنید به صورت شفاف مشخص است و در آینده نیازی به هزینه مجدد برای پشتیبانی و تامین امنیت و آموزش ندارید. اینها وظایف ما هستند.

شخصی سازی بدون مرز

به راحتی با چند کلیک وب‌سایت خود را مطابق با سلیقه خودتان تغییر دهید. بدون کدنویسی تمام ظاهر سایت خود را متحول کنید، از رنگ‌ها، چینش‌ها، سایزها، متن‌ها، تصاویر، ویدئوها و … همه با چند کلیک قابل تغییرند.

قالب با مجوز قانونی

برعکس اغلب شرکت‌های ایرانی که امکان خرید قانونی قالب‌ها را ندارند و از قالب‌ها هک شده استفاده می‌کنند ما قالب را با شرکت خارجی خود به صورت قانونی خریداری می‌کنیم.

وب‌سایت نامحدود

محدودیتی در تعداد صفحات سایت شما وجود ندارد. بدون محدودیت اقدام به ایجاد صفحات مختلف مثل درباره ما و تماس با ما و … یا حتی محصولات و خدمات مختلف خودتان کنید. نه در تعداد صفحات و نه در دسته‌بندی‌ها محدودیتی برای شما وجود ندارد.

آموزش رایگان دائمی

همه آموزش‌ها را به صورت ویدئویی برای شما آماده کرده‌ایم و برای همیشه به این آموزش‌ها به صورت رایگان دسترسی دارید. با تغییر کارمندانتان مجبور به هزینه برای آموزش کارمند جدید ندارید و با مشاهده چند ویدئو به مدیر جدید وب‌سایت شما تبدیل خواهد شد.

سرعت لود بسیار بالا

ما محدودیت‌های سرعت و کیفیت اینترنت ایران را می‌دانیم و می‌دانیم که سرعت یکی از مولفه‌های مهم سایت در سئو است، فکر همه جا را کرده‌ایم، سایت شما با کندترین اینترنت‌ها هم به راحتی لود خواهد شد. 

استفاده از سرورهای ابری

ما از سرورهای ابری برای شما استفاده می‌کنیم و سایت شما را در بهترین شرکت‌های دنیا میزبانی می‌کنیم. ما همکار رسمی شرکت Bluehost هستیم و شما را از نگرانی‌های دسترسی فارغ می‌کنیم.

فراتر از تصور شما

ده‌ها امکان دیگر که ممکن است در آینده به آنها نیاز پیدا کنید را در وب‌سایت شما ایجاد خواهیم کرد تا هیچوقت به هزینه مجدد برای امکانات ابتدایی نداشته باشید.

سیاست شرکت ما بر خلاف بسیاری از شرکت‌ها ارائه بیشترین و بهترین خدمات در ازای اقتصادی‌ترین بودجه است. ما قادر به انجام این کار را با بهینه‌سازی متدها، روش‌ها و سیستم‌های طراحی خود هستیم.

  • امکان ایجاد محتوا به صورت جعبه‌های آکاردئونی
  • امکان افزودن فایل‌های صوتی (موسیقی، پادکست و …)
  • امکان افزودن فایل‌های تصویری و گالری تصاویر
  • امکان افزودن محتوای ویدئویی و انواع فیلم
  • امکان نمایش انواع نمودار میله‌ای، دایره‌ای و نوارهای پیشرفت
  • امکان ساخت وبلاگ سازمانی
  • امکان افزودن انواع دکمه
  • امکان افزودن باکس‌های مختلف محتوا با رنگ‌ها و چینش‌های متفاوت
  • امکان افزودن بخش دیدگاه‌های کاربران (کامنت)
  • امکان ساخت انواع فرم (فرم تماس، استخدام، سفارش و …)
  • امکان افزودن باکس شمارش معکوس (مثل زمان باقیمانده به سمینار یا تخفیف و …)
  • امکان نمایش نمونه‌کارها با قابلیت دسته‌بندی
  • امکان نمایش اعضای تیم و یا چارت سازمانی
  • امکان ساخت انواع اسلایدر و اسلایدشو
  • امکان نمایش جدول مقایسه قیمت خدمات و محصلات
  • امکان جستجو در سایت
  • امکان نمایش محتوا به صورت تب افقی و عمودی
  • و …

ما پول شما را بیمه می‌کنیم!

تعجب نکنید، برعکس هر شرکتی شما اگر از خدمات ما راضی نباشید بدون چون و چرا کل پول‌تان را باز می‌گردانیم

ضمانت مطابقت سفارش شما

ما ضمانت می‌کنیم که سایتی که شما دریافت می‌کنید دقیقا مطابق نمونه‌ای که تایید می‌کنید باشد، حتی کوچکترین تغییری نداشته باشد. در غیر اینصورت ۱۰۰ درصد مبلغ پرداختی شما را به حساب‌تان واریز می‌کنیم.

سایت به شرط چاقو

همیشه رسم این هست که کارفرما سفارش میده و سایت رو دریافت میکنه و بعد ممکنه مطابق سلیقه‌اش نباشه ولی ما اول سایت رو به شما نشون میدیم و اگر خوشتون اومد پرداخت می‌کنید، مثل هندوانه به شرط چاقو.

ضمانت امنیت وب‌سایت

ما ضمانت می‌کنیم وب‌سایت شما بدون مشکل امنیتی کار کند. چون ما در بهترین دیتاسنترهای ایران، آمریکا و انگلیس سایت‌های شما را میزبانی می‌کنیم و احتمال نفوذ امنیتی رو نزدیک به صفر می‌کنیم. 

شرکای تجاری

بهترین‌ها را برای بهترین سرویس‌دهی به شما انتخاب کرده‌ایم

قالب‌های منتخب

هر کدام از این قالب‌ها را انتخاب کنید ما به صورت کامل آن را برای شما فارسی، شمسی و راست‌چین خواهیم کرد
قالب سایت رستوران

قالب سایت رستوران

این قالب مناسب وب‌سایت انواع رستوران لاکچری و رستوران مدرن مثل رستوران ایتالیایی و … می‌باشد.

تمام صفحات قالب رستوران

قالب سایت مد و فشن و برندهای مزون

قالب سایت مد و فشن و مزون

این قالب مناسب طراحی وب‌سایت انواع مزون‌ها و برندهای حوزه مد و فشن و پوشاک است.

تمام صفحات قالب مد و فشن

قالب سایت کافی شاپ

قالب سایت کافی شاپ

این قالب مناسب انواع کافی‌شاپ‌های مدرن و لاکچری است و تمامی صفحات مورد نیاز را دارا می‌باشد.

تمام صفحات قالب کافی شاپ

قالب طراحی سایت باشگاه یوگا

قالب سایت یوگا

این قالب مناسب وب‌سایت باشگاه‌ها و استودیوهای یوگا است که شامل صفحات مورد نیاز سایت یوگا است.

تمام صفحات قالب یوگا

قالب طراحی سایت آموزش آشپزی

قالب سایت آموزش آشپزی

این قالب مناسب برای طراحی انواع سایت‌ آموزش آشپزی و رسپی است و شامل تمام صفحات مورد نیاز است.

تمام صفحات قالب آموزش آشپزی

قالب طراحی سایت معماری و ساختمانی

قالب سایت معماری و ساختمانی

از این قالب برای ساخت یک وب‌سایت حرفه‌ای معماری و ساختمانی می‌توان استفاده کرد.

تمام صفحات قالب شرکت معماری

جمع سرمایه‌گذاری شما برای کسب‌وکارتان فقط
۶ میلیون و نهصد هزار تومان برای همیشه!

لایسنس قانونی مادام‌العمر قالب با امکان به روزرسانی به ارزش ۱۹۹ دلار
لایسنس قانونی فونت‌های فارسی فونت‌ایران
فارسی سازی قالب و متون سایت
شمسی سازی کامل سایت
راست‌چین کردن قالب به صورت استاندارد

اگر همین الان سفارش خود را ثبت کنید یکسال دامنه ir و یکسال هاست ۱۰ گیگابایت حرفه‌ای در دیتاسنتر برج میلاد به ارزش ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد
اگر از این صفحه خارج شوید دیگر کد هدیه برای شما کار نخواهد کرد! این یک پیشنهاد ویژه است.

همین حالا کسب‌وکارم رو ارتقا میدم

همین الان شروع کن و یک هفته آینده وب‌سایت اختصاصی کسب‌وکارت رو افتتاح کن تا در مبارزه با رقبا برنده بشی

من مهدی شریف، به شما متعهد هستم که وب‌سایت شما با گفته‌های این صفحه تطابق کامل داشته باشه و در صورتی که غیر از این بود، بدون بهانه و چون و چرا، نهایتا تا یک روز کاری کل مبلغ پرداختی شما به حساب شما واریز شود.

ثبت سفارش با دریافت هدایا

بعد از تکمیل فرم زیر و پرداخت مبلغ وب‌سایت، دستورالعمل‌های لازم برای شما ایمیل خواهد شد، لطفا ایمیل خود را به دقت وارد کنید. تمام اطلاعات مورد نیاز را همکاران من بعد از ثبت سفارش از شما دریافت خواهند کرد و وب‌سایت شما را تا نهایتا ۷ روز کاری آماده خواهند کرد.

یک دامنه با پسوند .ir و یک هاست ۱۰ گیگابایت به مدت یک‌سال به عنوان هدیه برای شما در نظر گرفته شده است.

خرید سایت آماده

"*" indicates required fields